EIGHT GRADERS BUSINESS / EMPRESARIOS DE OCTAVO GRADO
The students from 8-D1 have been working on building a business for the past two months. This included:
1) Creating a Mission Statement in English
2) Determining their target audience, which included market research (how much allowance do students get? What age groups are we marketing to?)
3) Researching their competition
What are other people selling?
How much are they charging?
4) Creating a budget and financing plan in an excel spreadsheet.
How much will my product cost to make?
Where will I get the money?
How much should I charge for my product?
How much do I think I can sell?
What will be my profit
5) Choosing a charity to donate some of their profits to.
Who would benefit the most from my efforts?
6) Creating a strengths and weaknesses analysis
What makes my company better than others?
What is my weak point compared to others?
Is there an opportunity that I see that no one else sees?
7) Creating and implementing a marketing plan
How can I best reach people?
Create flyers
Pre-sale
Videos
8) Creating and strategically placing flyers
Where should my flyers go in order to best be seen?
Is the flyer’s message clear?
Is the English correct?
Is the flyer eye-catching?
9) And then opening their store and working on their sales skills.
Where should I place my store? Which location is the best?
How do I get customers to my store instead of my neighbor’s store?
The entire project was done in English
—
Los estudiantes de 8-D1 han estado trabajando en construir una empresa desde hace dos meses. Este trabajo incluyó:
1) Crear una Declaración de su Misión en inglés
2) Determinar su público objetivo, incluyendo un estudio de mercado (¿cuánto dinero reciben los estudiantes?, ¿a qué edades va dirigido el negocio?)
3) Investigar a la competencia
¿Qué venden otras personas?
¿Cuánto cobran?
4) Crear un presupuesto y un plan de financiación en una hoja de cálculo de excel
¿Cuánto costará la confección de mi producto?
¿De dónde conseguiré el dinero?
¿Cuánto debo cobrar por mi producto?
¿Qué cantidad creo que podré vender?
¿Cuánta será mi ganancia?
5) Escoger una obra de caridad a quien donar algo de las ganancias
¿Quién podría beneficiarse más de mis esfuerzos?
6) Diseñar un análisis de fortalezas y debilidades
¿Qué hace que mi empresa sea mejor que las otras?
¿Cuál es mi punto débil en comparación con otros?
¿Existe la oportunidad de que yo vea lo que nadie más ve?
7) Crear e implementar un plan de mercadeo
¿Cómo puedo llegar mejor a las personas?
Crear volantes
Pre-venta
Videos
8) Crear y colocar volantes estratégicamente
¿Dónde debo enviar mis volantes para que puedan ser vistos? ¿Es claro el mensaje del volante?
¿El inglés es correcto?
¿El volante es llamativo?
9) Y finalmente abrir su tienda y trabajar en sus habilidades de ventas.
¿Dónde debería poner mi negocio?¿Cuál es la mejor ubicación?
¿Cómo consigo clientes para mi tienda y no para la tienda de al lado?
Todo el proyecto se realizó en inglés
Tag:empresarios, ENGLISH, inglés, octavo grado